Στις  23/11/2013 στο MEC Παιανίας Αττικής πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα με θέμα «’Εξελίξεις στο χώρο της Υγραεριοκίνησης: Νέα Νομοθεσία, Όροι & Προϋποθέσεις Αδειοδότησης», στα πλαίσια της διοργάνωσης της 4ης Διεθνούς Εκθέσεως ECONOMIC DRIVING AutoGAS & Natural GAS Expo 2013. Ο κ. Παναγιώτης Καρανάσιος ανέπτυξε το κεφάλαιο «Νομοθετικό πλαίσιο  αδειοδότησης συνεργείων αερίων καυσίμων» και αναφέρθηκε στις πρόσφατες τροποποιήσεις της Νομοθεσίας σχετικά με την διαδικασία και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης συνεργείων αερίων καυσίμων. Ακολουθούν τα συμπεράσματα της  ημερίδας.

b_120_80_16777215_00_images_enimerosi_expo.jpg b_120_80_16777215_00_images_enimerosi_expo2.jpg

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ « ’Εξελίξεις στο χώρο της Υγραεριοκίνησης: Νέα Νομοθεσία, Όροι & Προϋποθέσεις Αδειοδότησης»

Σύντομη ανασκόπηση της Ημερίδας :

Βασικό θέμα της συζήτησης της Ημερίδας, υπήρξε η έκθεση προβληματισμών και αποριών Επαγγελματιών του χώρου πάνω στις απαιτήσεις της Νέας Νομοθεσίας Νομιμοποιήσεων Εγκαταστάσεων Συσκευών Αερίων Καυσίμων, αλλά και τα οφέλη που έχει ή που δεν έχει αυτή η νέα εξέλιξη.

Όπως διαπιστώθηκε από τους ομιλητές αλλά και από τους παρευρισκόμενους της Ημερίδας, το μείζων θέμα που προέκυψε βάση της νέας Νομοθεσίας, είναι το ''κενό'' που δημιουργείται πλέον στον έλεγχο των παράνομων  εγκαταστάσεων.

Συγκεκριμένα, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να γίνονται πλέον χωρίς κανένα περιορισμό εγκαταστάσεις από συνεργεία χωρίς Άδεια Τεχνίτη Αερίων Καυσίμων και χωρίς Άδεια Λειτουργίας Συνεργείου Αερίων Καυσίμων, με τη δυνατότητα να μπορούν αυτοί οι κακοί επαγγελματίες να προμηθεύονται τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από τους Εισαγωγείς ή από άλλα Συνεργεία που διαθέτουν τις νόμιμες Άδειες.

Όλα αυτά βεβαίως, ελλοχεύουν πολλούς κινδύνους και για τους καταναλωτές, εφόσον πλέον παρανόμως μπορούν να προβαίνουν σε εγκαταστάσεις συνεργεία μη Πιστοποιημένα και μη νόμιμα, αλλά και για τον ίδιο το χώρο της Αεριοκίνησης, λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμου.

Όλοι οι παραπάνω προβληματισμοί, οδήγησαν στα συμπεράσματα πως θα πρέπει να υπάρξει μια ευρύτερη συζήτηση μαζί με τον Αρμόδιο Φορέα, δηλαδή το Υπουργείο Μεταφορών, όπου θα αναλυθούν τα ''κενά'' της νέας Νομοθεσίας και θα προταθούν οι λύσεις των παραπάνω προβλημάτων.

Όλοι οι Φορείς που συμμετείχαν στην Ημερίδα, κατέληξαν στις εξής προτάσεις ως επίλυση των παραπάνω προβλημάτων που προκύπτουν από τη Νέα Νομοθεσία:

1) Δημιουργία Πλαφόν Εγκαταστάσεων για κάθε Συνεργείο ή κάθε Μηχανικό Τεχνίτη Αερίων Καυσίμων

2) Ανάρτηση στο επίσημο siteτου Υπουργείου Μεταφορών οι Άδειες Λειτουργίας Συνεργείων Αερίων Καυσίμου, ώστε να γνωρίζουν οι καταναλωτές που μπορούν να απευθυνθούν

3) Απαραίτητη προσθήκη στο σύνολο των Εγγράφων και Παραστατικών για τους Ειδικούς Ελέγχους των οχημάτων στα ΚΤΕΟ των Αδειών Επαγγέλματος και Λειτουργίας Συνεργείου.

Τα παραπάνω συμπεράσματα θα  κοινοποιηθούν σε όλους τους Αρμόδιους Φορείς, ώστε να ανοίξει ένας σοβαρός διάλογος για τη βελτίωση της Αγοράς της Αεριοκίνησης αλλά και για την προστασία των καταναλωτών από παράνομους Εγκαταστάτες.